2n A
- Activitat 1, 4, 5 i 6 de la pàgina 22 i 23 del dossier. La teoria la teniu en la pàgina 21 i 22. També podeu veure el videotutorial que us he fet per si algú encara té dubtes. És un contingut que ja vam treballar el curs passat: https://www.youtube.com/watch?v=sdvZUxt_dwk
- Les activitats es fan a la llibreta. Me envieu les tasques al correu amb una foto ben feta: sencera, enfocada i amb llum.
- Teniu fins divendres 1, de vesprada.
- Ànims i força!!
2n D
- Llig la teoria de la pàgina 18 i 19. També podeu veure el videotutorial que us he fet per si algú encara té dubtes. És un contingut que ja treballaríeu el curs passat: https://www.youtube.com/watch?v=sdvZUxt_dwk.
Activitats:
- Separa les síl·labes amb un guionet i classifica les paraules en 2 columnes; si són diftong (has de dir si és creixent o decreixent) o hiat.
criatura=...........................
aigua=............................
buidar=.................................
campionat=.......................
beure=............................
bústia=..................................
carxofa=...........................
biblioteca=.....................
viatge=..................................
creure=..............................
colònia=.........................
estudiant=.............................
- Fes aquesta també: http://www.e-distribucion.com/barcanova/nodes/catala_1ESO/unitat_03/activitats/343.htm
- Les activitats es fan a la llibreta. Me envieu les tasques al correu amb una foto ben feta: sencera, enfocada i amb llum.
- Teniu fins divendres 1, de vesprada.
- Ànims i força!!
3r A
- Llig el següent article: https://apuntmedia.es/va/noticies/covid-19/publiquen-els-detalls-de-les-eixides-dels-menors-de-14-anys-a-partir-de-diumenge
- Respon els següents preguntes:
* Comprensió del text:
- Imagina que l'equip directiu del Montse t'encarrega la redacció de les mesures que hauríem de prendre quan tornem a l'institut al mes de setembre. Escriu les 10 mesures que, segons el teu criteri, tots i totes hauríem de seguir l'1 de setembre dins de l'institut.
* Anàlisi del text:
- Quines marques pròpies de la tipologia expositiva hi veus?
- Quin recursos propis de la tipologia expositiva hi veus?
- Quina és la seua estructura?
- Les activitats es fan a la llibreta. Me envieu les tasques al correu amb una foto ben feta: sencera, enfocada i amb llum.
- Teniu fins divendres 1, de vesprada.
- Ànims i força!!
4t C_1
- Llig el següent article: https://www.ara.cat/internacional/sistema-global-aliments-pressio-vegetals-lactics-coronavirus-covid-19_0_2442955692.html
- Respon els següents preguntes:
* Comprensió del text:
- Defineix les següents paraules del text: àpat, vessar, disrupció, aliments peribles, resilent.
- Què és el sistema alimentari agroecològic? En quins aspectes és diferent del sistema alimentari industrial? Per respondre aquesta pregunta pots buscar informació a Internet.
* Anàlisi del text:
- Quin és el tema?
- Quin tipus de text és? Expositiu o argumentatiu. Per què?
- Quines marques pròpies de la tipologia hi veus?
- Quin recursos propis de la tipologia hi veus?
- Quina és la seua estructura (fes la separació comptant els paràgrafs, no per línies). Has de justificar cada part de l'estructura (dir per què fas eixa divisió).
- Les activitats es fan a la llibreta. Me envieu les tasques al correu amb una foto ben feta: sencera, enfocada i amb llum.
- Teniu fins divendres 1, de vesprada.
- Ànims i força!!
4t C_2
- Llegiu la pàgina 18.
- L'activitat de les fotografies de la pàgina 19.
- Llig les paraules que marquen les situacions de la pàgina 19 (dreta, esquerra....) i contesta les preguntes de la pàgina 20.
- Les activitats es fan a la llibreta. Me envieu les tasques al correu amb una foto ben feta: sencera, enfocada i amb llum.
- Teniu fins divendres 1, de vesprada.
- Ànims i força!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada